نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: از آنجایی که دشمن صهیونیستی در حال شکست و دست و پا زدن است، دست به ترور و اقدامات زبونانه و ذلیلانه می‌زند.

حجت‌الاسلام سید محمود نبویان

به گزارش همشهری آنلاین،‌ حجت الاسلام سید محمود نبویان ، در واکنش به ترور شهید اسماعیل هنیه، اظهار کرد: ترور شهید هنیه یک عملیات ددمنشانه و زبونانه بود.

وی بیان کرد: با وجود آنکه رژیم صهیونیستی به کمک آمریکا، آلمان، انگلیس و فرانسه مجهز به پیشرفته‌ترین سلاح‌ها و تجهیزات پیشرفته نظامی دنیا است، اما در مقابل حماس، جهاد اسلامی و جبهه مقاومت در حال شکست است و در این شرایط دست به عملیات تروریستی و زبونانه می‌زند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ رئیس‌جمهور فرمودند که رژیم صهیونیستی یک دولت نیست، یک باند جنایتکار، قاتل و تروریست است؛ ما الان این موضوع را به چشم خودمان می‌بینیم و از آنجایی که این رژیم نمی‌تواند به صورت رودررو با رزمندگان مقاومت از جمله جهاد و حماس مبارزه کند، دست به ترور می‌زند که ترور و عملیات تروریستی، زبونانه‌ترین و ذلیلانه‌ترین شیوه کار است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دشمنان ما به این موضوع توجه کنند که با این اقدامات نه تنها جبهه مقاومت ضعیف نمی‌شود، بلکه قوی‌تر خواهد شد.

نبویان با بیان اینکه ان‌شاءالله جبهه مقاومت بر اسرائیل، آمریکا و جانیان عالم پیروز خواهد شد، گفت: جبهه مقاومت به پیروزی نزدیک است، چرا که همیشه جبهه مقاومت هوشیار و آماده است و دشمن صهیونیستی در حال شکست و دست و پا زدن است و این کارها و ترورها به خوبی نمایانگر این است که دشمن در حالت شکست است و برای همین هم به کارهای زبونانه دست می‌زند.

وی بیان کرد: از آنجایی که اسرائیل یک باند تروریستی است، هر جایی که از دستش بربیاید، کار تروریستی انجام می‌دهد. البته صهیونیست‌ها این کارها را به پشتوانه آمریکا انجام می‌دهند که باید بدانند در نهایت پیروزی با جبهه مقاومت و مسلمانان عالم خواهد بود.

کد خبر 870728
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مجلس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • کارشناس سیاسی IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    0 0
    یا کار صهیونیستها را در دنیا یکسره کنید یا بحال خود رها کنید.